Compromís revindica que a Gandia també #somSafor

El col·lectiu local de Gandia, amb el suport de la comarca, llança una campanya (somsafor.compromis.net) per posar en valor la importància de pertànyer a la comarca i a la Mancomunitat com a ens aglutinador.

JORDI PUIG: ”Hem de tornar a parlar de la importància de les comarques, cedir la veu a la ciutadania i explicar el paper destacat de la Mancomunitat”.

LORENA MILVAQUES: ”Per moltes raons, socials, culturals, econòmiques, etc… Gandia no pot renunciar a la capitalitat de la comarca abandonant la Mancomunitat”.

ÀLEX RUIZ: ”Estem cansats que el PP utilitze l’aclaldia de Gandia per enfrontar-nos a la resta de la comarca i del Món”.

Compromís per Gandia, en col·laboració amb Compromís per la Safor-Valldigna, ha encetat hui una campanya sota el lema #somSafor. Amb ella volen tornar a posar sobre la taula la importància de la comarca i de la Mancomunitat de Municipis com a ens aglutinador. Des de Compromís consideren important que la ciutadania puga dir la seua; i volen explicar quin paper té l’ens en la vertebració de la Safor-Valldigna.

A la presentació pública als mitjans de comunicació han assistit aquest matí la regidora-portaveu del Grup Municipal Compromís a l’Ajuntament de Gandia, Lorena Milvaques i els secretaris d’organització de Gandia i la comarca, Alexandre Ruiz i Jordi Puig, respectivament.

Milvaques ha lamentat que la decissió del govern local d’abandonar la Mancomunitat implique també la pèrdua de la capitalitat comarcal “per moltes raons, socials, culturals i econòmiques. Gandia no s’entén sense La Safor-Valldigna, d’igual manera que la comarca no es pot concebre sense la seua capital…”.

Per la seua banda, Jordi Puig ha destacat les idees principals de la campanya: “Hem de reivindicar les comaques, cedir la veu a la ciutadania i cal que tornem a explicar la importància de la Mancomunitat, com a ens vertabrador, pel que significa i pels serveis que presta”.

Finalment, Alexandre Ruiz ha indicat que tota la informació sobre la campanya es pot trobar a la web: somsafor.compromis.net. En ella, s’indica:

“A més, demanem a la gent que ens ajude a dir que #somSafor, donant-ne difusió.